Re: GF4MX440 64DDR - ktora firme wybrac?

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 19:36:24 MET DST

Użytkownik <calafior_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Prosze o rade na pytanie jak w temacie . Czy jest to odpowiewni typ karty
> jezeli nie bede zbyt czesto grywal na kompie a od czasu do czasu chce
> obejrzec cos na dvd? Moze tez Ktos bedzie laskawy wyjasnic mi co u licha
> znacza te tajemnicze symbole : tv/dvi , tv/ultra , agp*8tv.

Ganwarda GF4 MX440 64MB TV PP 600
1. brak wentylatorka - czyli 100% cisza:) ale jest wyjscie na zasilanie
wentylatora, wiec jakbys kiedys chcial podkrecic :)
2. Pamieci DDR SDRAM sa w obudowach BGA wiec tez sie dobrze kreca
3. Umiarkowana cena ze wersje OEM 350 - 360 zł BRUTTO

polecam
wiecej informacji na stronie www.mmv.pl

Pozdr
ZenoN