Odp: Problem z HDD??? [dlugie]

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 18:26:23 MET DST

Użytkownik Tomasz Kochmanski <nospam-kochmans_at_polbox.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3DB82331.D028940B_at_polbox.com...

| To bardzo pesymistyczna wersja, jednak niestety wydaje mi sie dosc
| prawdopodobna. Swoja droga to strasznie glupie, ze popsuta FDD moze
| zepsuc twardy dysk.

Strasznie glupie to byly te ciagle restarty, zamiast zorietowac sie ze:
"wchodze na FDD to dysk chroboli, dysk chroboli = moze sie popsuc" - to ty:
"dalej reset, reset, reset moze zadziala"...