Re: LG F700PvSamsung 765 MB

Autor: Friend (universum_at_poczta.fm)
Data: Thu 24 Oct 2002 - 17:57:20 MET DST

No wlasnie tez mam podobny dylemat (juz pisalem o tym na grupe LG700P vs NEC
771SB oba w cenie ok 930zl wszyscy wtedy pisali kupuj NECa ale nie odezwal
sie zaden uzytkownik F700P)

LG 700P to nastepca FT795 monitora roku 2000(wg pewnego czasopisma) i przez
wielu okreslanych jako najbardziej udanego monitora 17" LG

Czy F700P jest rownie dobry ?

Widzialem na nim obraz w 1024x768x100Hz i wg mnie bdb-nawet geometrie udalo
mi sie ustawic prawie idealnie).
Nie wiem tylko jak podczas dluzszego uzytkowania(pare godzin) no i jak ten
sam obraz bedzie wygladal po 1 roku pracy (niektore LG strasznie sie
rozjezdzaja z obrazem). O awaryjnosci juz nie wspomne-loteria.

Sam rozwazam kupno LG F700P

GM