Re: Zmiana AT na ATX

Autor: slawek_xl_at_NOSPAM.gazeta.pl
Data: Wed 02 Oct 2002 - 23:59:28 MET DST

Tomasz Pyra <hellfire_at_sedez.iq.pl> napisał(a):

> Czy obudowa AT bedzie sie nadawac dla komputera ATX?
> Chodzi mi o to czy wymiana zasilacza i wlacznika wystarczy? Czy plyta i
> bebechy w srodku beda pasowac gabarytami?

Jeżeli to klasyczna obudowa AT to zasadniczo się nie nadaje.
- brak otworów na gniazda na sztywno osadzone w płycie ATX (ostatecznie można
otwory zrobić
- procesor + radiator + wentylator mogą kolidować z zasilaczem lub ramkami
- inne "niespodzianki" też możliwe
Chociaż jak mówią "dla chcącego..." to IMO szkoda zachodu.

pozdrawiam
Sławek