jaka karta graficzna do LCD z tunerem???

Autor: plonker (plonk.NOSPAM_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 23:31:12 MET DST

witam

chce znajomemu zlozyc komputer, ma byc uzywany do edukacji jego
kilkuletniego dziecka (jezyki obce), ogladania czasem filmow DVD, a także
komputer ma byc polonczony kablem "antenowym" do odbiornika CYFRY+, ponadto
do komputera bedzie podlonczony wyswietlacz LCD

kilka pytan nasuwa mi sie

1. Czy ogladanie TV lub filmow DVD/DivX na LCD nie jest "męczące"? Nie
mialem właściwie kontaktu z wyświetlaczami LCD. Może katra z wyjściem
cyfrowym (DVI?) rozwiaze problem "smużenia" (coś takiego chyba istnieje?).
2. Czy jest sens kupowac Athlona do w/w zastowowań? Każdy Duron poradzi
sobie z odtwarzaniem DVD?
3. Jaka karta graficzna? Heh tu mam problem, najlepiej jakby miała tuner i
wyjście na LCD, ale takie cuda to chyba tylko będzie mial ATI - jakaś
maksymalnie wypasiona wersja radka 8500? Czy moze jakiś ATI RAGE FURY się
znajdzie z tymi funkcjami (chodzi mi o cięcie kosztów)?

Jaka płyta do tego?
Będzie podlanczany do komputerka aparat cyfrowy, a przyszłości moze i kamera
cyfrowa. Nie wiem teraz czy szukać płyty z FireWire/USB 2.0?

A moze teraz takaś tanie płyta (ESC K7S5AL :-) i sie kiedyś dokupi kontroler
FW albo USB 2.0. Acha i jaki DVD? Myśle że LG, Samsung chyba nie. Co
polecacie?

pozdrowka
plonker