w2k - wiem, ze to nie ta grupa ale jestem w potrzebie :(

Autor: fLiPeR (fliper_at_go2.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 22:38:52 MET DST

witam
czasami tu pisze, i mysle, ze mimo ze wszyscy znaja sie na hardware raczej
moze ktos bedzie wiedzial
pytanie jest z nowego chipa(10.2002), z testu chipmaster :

czy korzystajac ze standardowych mechanizmow udostepnionych przez system
windows 2000 mozliwe jest zbudowanie sieci lokalnej skladajacej sie z wiecej
niz 16 komputerow (odp . tak/nie)

prosze was o pomoc(zeby nie zasmiecac grupy moze byc na maila - jezeli to
dla was takie oczywiste) i jednoczesnie uzasadnienie czemu tak jest i/lub
podanie zrodla odpowiedzi
bardzo bardzo dziekuje za answer :)

--
pozdrawiam