kam. internetowa Philips

Autor: JACooL (jacool_at_meblux.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 22:14:39 MET DST

Witam
Posiadam kamerke internetowa PCA646VC - PHILLIPS.
Po przesiadce na windows 2000 i probie instalacji pojawia mi sie taki
komunikat:
No Windows 98 detected!
The Philips Camera only work with Window 98
Czy oznacza to ze pod W2k nie bedzie dzialala?
Szukalem w necie i na stronie producenta ale nic nie znajduje.
Prosze o pomoc w ozywieniu mojej kamerki.

Pozdrawiam JACooL

PS post wyslalem na prosbe mojego kolegi - powiedzialem mu ze listy dysk.
to jego ostatnia deska ratunku ;) w co sam nie watpie.