Re: Instalacja modemu (mam podobny problem i tez nie wiem)

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 19:21:33 MET DST

Wyjołem działający modem z jednego komputera i wpiołem do drugiego. W
zasadzie tez wszystko niby OK (System Win98), sprawdziłem wszystkie
ustawienia połączenia adresy serwerów itp. kabel używałem do telefonu i tez
działał, ajednak gdy się łącze to pisze ze linia jest zajęta i tak 2 lub 3
razy próbuje, a potem że nie może ustanowić połączenia sprawdź modem i czy
kabel jesty podpięty. Nie wiem co jest i będę chyba spowrotem sprawdzał w
starym komputerze lub jeszcze innym.