Re: Kupowanie sprzetu w hurtowniach

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 20:32:10 MET DST

>Co z tego, że kupujesz w hurtowni, skoro za ceny dalekie od hurtowych.
>Przykład: w Krakowie w tanich sklepach (np. PCProjekt, Rancom) ceny są
>niższe od "podstawowych" cen hurtowych (Action, Pronox, MultiComp). Więc

Do Krakowa nie pojadę. :-)
A do Action to tylko ze 200 metrów od Carrefour'a.
Można kupić pamięci i coś na obiad w jednym - no, prawie - miejscu.

>Januszek ma rację - nie zrobisz "detalicznych" zakupów w cenach
>hurtowych (w rozumieniu: taniej niż w sklepie).
Ależ oczywiście, bo przy detalicznych zakupach nie nabijesz obrotów
miesięcznych i zawsze kupisz bez upustów.
Świętej Pamięci JTT z Roździenia (nie wiem, czy jeszcze przetrwało po
przeprowadzce do Zabrza :-) na każdym cenniku drukowało sugerowaną cenę
detaliczną i ceny hurtowe A, B i C.
Ameryki nie odkryłeś. :-)))

--
Janusz - Vahanara