JAVA nie działa pod Win98 POMOCY 2

Autor: www.Meteoryt.net (beeper_at_alpha.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 17:59:58 MET DST

To znowu ja.
Przyblize problem dokladniej.
Sys W98SEPL. Wszystkie skrypty ktore uzywaja javy, czyli *.class *.jav itp
nie dzialaja.

Tak wyglada menu z mojej strony u mnie na PC i co ciekawe u mojego ojca tez
chociaz nie wiem czemu.
Zaraz pojde do sasiada zobaczyc.
www.meteoryt.net/java1.jpg
a powinno wygladac tak
www.meteoryt.net/meteors/index.htm

Wszystki inne skrypty jakie sprawdzilem u siebie na stronie tez nie
dzialaja.
Zato Javascript dzial.

Przeinstalowalem DX8.1pl, IE6pl na nowo i nic. Grzebalem w opcjach
internetowych, nic.
Kurde pomozcie bo mnie to lekko wq.... Nie moge uaktualnic strony bo musze
szukac kazdego pliku osobno zamiast przez menu.

---------[ MARCIN CIMAŁA ]------[ IMCA#3667 ]---------
http://www.meteoryt.net ----> Meteorite Information Center
http://www.polandmet.com marcin_at_polandmet.com
http://www.studiomc.com.pl beeper_at_alpha.pl