Odp: Nie mogę zainstalować systemu !

Autor: M (majki2_at_go2.pl.NOSPAM)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 18:07:27 MET DST

> Odpal w minimum konfiguracji:
> -grafika (ale przynajmniej na czas instalacji wymien tego dżiforsa na cos
normalnego - chocby ATI Mach64 2MB : )))
> - Barracuda
> -CD

Już sobie poradziłem :)
Ale okazało się że problem nie leżał w podłączonym sprzęcie. Tak więc nie
trzeba było niczego wyciągać ze skrzynki. Trochę pomogły w zlokalizowaniu
problemu komunikaty z Linuxa, o jakiś kłopotach z IRQ typu: hdc: IRQ probe
failed. Tyle, że mnie początkowo zmyliły bo myślałem że to problem z
dyskami.

Ostatecznie należało w biosie przestawić opcję Interrupt mode z APIC na PIC.
I teraz wszysko chodzi OK.