Re: slave czy master?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 17:35:14 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał:

> Są na rynku, choć trudno je dostać. Różnią się
> brakiem doprowadzenia jednej żyły do jednej z wtyczek.

No patrz! Mam całe pudło takich i myślałem, że to jakieś
niedorobione... qrcze, qrcze... ale wieście Panie niesiecie...

wiedzy?

> Urządzenia IDE terminują w ograniczonym zakresie przewód IDE.
> Informacja oparta o lekturę artykułu na którymś z większych
> serwisów sprzętowych

Koniecznie muszę to przeczytać... jak znajdziesz źródło - daj znać.

> Wedle tego artykułu, umieszczenie napędu na środku taśmy
> zdecydowanie zmniejszało maksymalną częstotliwość pracy
> podkręconej magistrali IDE, co może w przypadku niektórych
> napędów przełożyć się na niestabilną pracę przy jak naj-
> bardziej nominalnych ustawieniach.

Ciekawe... ciekawe... Nie skłamię, jeśli powiem, że podłączyłem setki
(tysiące) dysków nigdy nie stosując tej teorii. Może faktycznie jest w
tym odrobina prawdy? Najdziwniejsze jest to, że producenci dysków nic
o tym nie piszą. Ale mi zabiłeś gwoździa (byle nie do trumny). Muszę
to sprawdzić...

Czekam na wypowiedzi innych... może ktoś zna jakieś źródło? Fakt, że
R.S. nie wygaduje nigdy bzdur, ale więcej głosów w tej wypowiedzi to
większa realność tej tezy.

Pozdrawiam,
Sniper