Re: karta sieciwa w starym komputerze - problem

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 15:38:55 MET DST

pw napisał:

>Chcę kupić kartę sieciową do 486 (ISA)
>3Com 3C509 10 Mbit , ale z testu kart sieciowych
>z Chipa wynika, że obciążenie procesora
>(Pentium II 400) jest ok. 50%przez tą kartę.

to sie usmialem; dobrze, ze nie pilem akurat kawy ;)

>Czyli w 486 powinno być ok. 500% - więc

no wiesz? a skad takie przeliczenie?

>(nie wiem czy dobrze myślę) w 486
>można uzyskać ok. 20% możliwości
>karty. Czy tak jest ?

nie jest tak; nie ufaj testom chip-a; nie wiem co brali pod uwage, ale
znajac ich pewnie przez przypadek podali obciazenie procesora przez
transfer do hdd bez dma w trakcie wysylania w siec pliku; jakkolwiek
nie jest to absolutnie miarodajne;

>Czy są takie karty sieciowe, które w 486 mogą
>osiągnąć 100% swoich możliwości (szybkość)?

no sa - wszystkie karty sieciowe;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?