płyta ECS K7SEM

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 14:24:31 MET DST

Zamierzam kupić taką płytę, do tego 256MB i Athlon 1600. Kilka pytań:

- czy ktoś używa tej płyty z takim procesorem, jeśli tak, to czy nie ma
problemów?

- lepiej jest kupić 256MB w jednym module (płyta ma tylko dwa gniazdka), czy
może ze względu na wydajność lepiej będzie zamontować 2*128MB?

- płyta ma LAN, dźwięk i grafikę (SiS730), ponoć ta grafika korzysta z
pamięci systemowej (nie ma własnej), czy to nie spowalnia wszystkiego
zauważalnie?

- czy ten Athlon 1600 wymaga wiatraka, czy wystarczy jakiś duży radiator?
(nie cierpię szumu wiatraków, teraz mam wszystkie powyłączane, ale to jakiś
WinChip 200MHz, odpowiednik P200MMX, a z zasilacza zdjąłem obudowę i jest ok)

- czy warto zapłacić 160zł za taką płytę? Nic innego w podobnej cenie nie
znalazłem, tylko wolałbym się upewnić, czy nie ma jakichś ogólnie znanych
problemów z tymi płytami. W sieci wiele nie ma, jedni chwalą, inni piszą, że
badziew, ale zazwyczaj bez wiarygodnego uzasadnienia

Paweł