Zasilacz Engligh 230W a Athlon 1700 + Gigabyte GA-7VAX + Geforce 2MX + Nagrywarka

Autor: Marek (admin_at_hct.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 13:48:03 MET DST

Witam.

Zamierzam zmienic plyte, procka i ram.
Aktualnie mam P III 450 na Abicie BX6 rev.2.0 + 384 MB Sdram + Geforce
2 MX Winfasta + HDD 40 GB Segate U5 + Sblive!

Zamierzam kupic Athlona 1700+ XP , plyte Gigabyte GA-7VAX i 256 MB
DDR. Potem zmienie HDD i grafike ale na razie nie mam kasy.

Nie myslalem w ogole o obudowie a tu moze byc problem - mam 3 letnia
obudowe Desktop Enlighta z zasilaczem 230W.

Nigdy nie mialem problemow z zasilaniem, pomimo, ze w pewnym momencie
siedziala tam jeszcze karta TV Avermedia, karta TVSat DVB oraz
kontroler ATA100 i DVD.
Aktualnie tych rzeczy nie ma i juz nie bedzie :) Tak wiec chyba jakosc
zasilacza jest OK, ale chcialbym sie upewnic ze dla takiej powyzszej
konfiguracji :

Gigabyte GA-7VAX
Athlon 1700+ XP
256 MB DDR PC 333
Geforce 2 MX
HDD Segate U5 40 GB
Nagrywarka Teac x24 (robiaca rowniez za CD)

wystarczy 230W. Osobiscie mysle ze powinna styknac te 230 skoro
zasilacz jest naprawde dobrej jakosci ale lifcze na rade ekspertow :)

Gdybym musial zmieniac obudowe to bylby to maksymalnie Codegen 300W a
slyszalem ze z jego jakoscia zasilaczy jest roznie.

Pozdrawiam