grafika 2D - co polecacie;

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 13:27:14 MET DST

czesc;

tak wiec moja ulubiona rozdzielczosc to 800x600, ale niestety bede
musial zaczac pracowac w 1024x768; a moj monitor to przecietna
kilkuletnia 15" i to sie na razie nie zmieni;

interesuje mnie bezkonfliktowa wzgledem iBX, karta graficzna AGP,
dzialajaca ladnie w x1 albo x2 /soltek 62b/;

karta bedzie uzywana wylacznie do 2D: przegladanie internetu,
srodowiska graficzne typu delphi; nowe linuxy;

oczywiscie nie musi to byc nic ze sklepu, wrecz wskazany jest sprzet
juz nieprodukowany ;)))) najpewniej jakis matrox to bedzie;

najchetniej widzialbym karte posiadajaca wejscie video umozliwiajace
skopiowanie sygnalu z magnetowidu na plik /np avika bez kompresji/;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?