Re: Monitor LCD 17"

Autor: Ronaldo Immortalis (imek_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 12:07:50 MET DST

Lepiej sprawdz jakiegos Acera czy LG (jesli szukasz tanszych
LCD)
Tylko nie Phillipsa (choc moze te, ktore widzialem byly zle
skalibrowane).

Jesli kupisz sobie LCD, bedziesz zachodzil w glowe, dlaczego
dopiero teraz to zrobiles.

Param. tego neuovo sa ok, ale to parametry minimalne
(zwłaszcza jasność). Ja mam monitor LCD {acer} z takim
parametrami od 1,5 roku i nie zamierzam go wymieniac.