Re: jaka tania drukarka atramentowa ?

Autor: Włodek (surma_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 11:40:09 MET DST

Andrzej J. Turowicz <at_at_buchalter.com.pl> wrote in message
> Ja zawsze kupowałem HP, monitory, drukarki, nawet kompy
> Miałem znacznie mniej przygód niz koledzy z innymi producentami

A ja wręcz przeciwnie i to właśnie przez HP.

To ku przestrodze tych co chcą kupić drukarkę HP:
Nowa drukarka DJ960c po 3 dniach i 15 stronach wydruku się zepsuła a nie
jest to drukarka najtańsza (po to zapłaciłem więcej aby mieć produkt dobrej
jakości - tak wtedy myślałem) - wg mnie HP powinien dać drugą nowa taką samą
drukarkę, a tymczasem dali mi drukarkę starszą o pół roku (co prawda taki
sam model ale była to drukarka na pewno zareklamowana wcześniej przez kogoś
innego i naprawiona, a ze wględu na czas naprawy robią takie dziwne
praktyki) - i co dalej? ZGROZAA - przywieziona (60km) z serwisu drukarka
stara otrzymana w zamian za nówkę uszkodzoną okazuje się ZEPSUTA! - po
wydrukowaniu każdej strony zatrzymuje się papier. Można drukować ale po
każdej kartce trzeba wcisnąć guzik na drukarce...... znowu 2x 60km........
czekanie itd.....

Ciekawe czy nie powinienem otrzymać nowej drukarki, jeśli od zakupu nie
upłynęło więcej niż 5 dni?
Po drugie ..... no comments.

pozdrawiam,
Włodek