Zwis kompa (mysz + klawiatura)

Autor: Mirek Rewak (cave_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 10:47:35 MET DST

Cześć,
Mam (mój komp dokładniej :)) następujący problem: czasami komputer się
zawiesza i pomaga tylko reset, klawiatura i mysz nie reaguje.
Info: Athlon XP, płyta Gigabyte GA-7VR, klawiatura standardowa (BTC,
PS/2), mysz A4Tech 4D WWW-25 PS/2 (? piszę z pamięci, z dwoma kółkami i
przyciskiem z boku), klawiatura i mysz są na PS/2, dźwięk z płyty -
AC97, tuner Prolink Pixelview Pro. System to WinXP, zainstalowałem też
najnowsze sterowniki do myszy.
Jest to komp nowy i raczej nie mogę stwierdzić, że np mysz zawsze
działała dobrze. Czy konflikt przerwań może być tego przyczyną?
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Pozdrowienia,
Mirek Rewak
cave_at_pertus.com.pl