Re: DVD - co polecacie???

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 10:11:09 MET DST

plitkin napisał(a):

> No widizsz! :-) Sam potwierdzasz teorie, ze jeden naped moze byc
> do divx lepszy, a drygi gorszy... :-)

owszem, owszem... ja po prostu zawsze przegrywam na HDD, moj poprzedni
Cd nie dosc ze byl glosny to jeszcze rozkrecal sie, po jakims czasie
zwalnial aby znow sie rozkrecic co powodowalo zatrzymywanie sie filmu
;(

> Wiec ta toshiba jest OK! :-)))
> Pozdrawiam i czekam na opis wrazen: w koncu czuje sie troche
> odpowiedzialny za twoja decyzje:-)

a wiec, jestem juz po obejrzeniu Waterworld, 12 Monkeys i Mad Max 2.
Żadnych problemów, napęd czyta wszystko - a waterworld byl baaaardzo
porysowany.. nie wiem co Ci ludzie z tym robią... jest cichutki,
bardziej dobija mnie buczenie kompa podczas projekcji.. napędu w ogole
nie slychac... jestem bardzo zadowolony.