Re: ile zaplacic za nagrywarke 2x?

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 09:23:40 MET DST

pawelp_at_freeland.lublin.pl (Paweł Paroń) wystukał
(news:slrnapjnc2.m4e.pawelp_at_210-moo-4.acn.waw.pl):

> No właśnie. Nawet nie chodzi o to, że nie mam 300zł, ale jak na
> moje potrzeby (zrzucenie zdjęć z dysku na cd, raz na dwa-trzy
> miesiące), to może być cokolwiek, nie musi być sprzęt super-hiper,
> ani nie musi być szybki.
Nie chodzi tylko o predkosc, ale wiekowy sprzet zapewne jest zajezdzony
- do sporadycznego nagrywania, jesli jest sprana pewnie sie nadaje, do
czestego - zalezy od stanu i osobniczej cierpliwosci. Obejrzyj plomby,
jesli zerwane ktos mogl podkrecic moc lasera do sprzedazy - nagrasz
kilka plyt i padnie na amen. 30-40 zl jest OK.
Pozdrawiam
Egghead