Re: jaka tania drukarka atramentowa ?

Autor: daro (darkar_at_go2.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 08:42:34 MET DST

Użytkownik "Witold Romaniak" <witoldr_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> Czy moglbym was poprosic o malego hinta jaka mam wybrac tania drukarke
> atramentowa do mojego kompa?
>
> Zalezy mi na (w kolejnosci wg wagi)
> 1) NIEZAWODNOSCI
> 2) niskiej cene materialow ekspolatacyjnych, zarowno oryginalnych (beda
> uzywane w poczatkowym okresie, aby nie bylo w razie czego problemow z
> gwarancja), jak i zastepczych
> 3) niskiej cenie drukarki
> 4) malym obciazeniu procesora (P200-mmx, ale ma port USB)
> 5) dobrej jakosci cz-b
> 6) dobrej jakosci kolor

> [...]
Polecam HP 845c
Drukuje na niej jakies 300 - 400 stron miesięcznie od roku
bardzo jestem zadowolony.
cena ok. 280-290 zł
działa tylko na USB
bardzo tania w eksploatacji
tusz zamiennik kolor 42ml. ok.85 zł, czarny ok.85zł 42 ml.
przynajmniej w takiej cenie sprzedaje je w swoim sklepie
niema problemu z nabijaniem pojemników - kolor 3x20 ml. cena ok 50zł, czarny
40ml. ok.40zł.
serdecznie polecam
pozdr.
<<daro>>