Re: System ch³odzenia pod Durona

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 08:02:17 MET DST

> P³yta ECS K7S5A, jeszcze jej nie mam wiêc nie mam jak sprawdziæ.

Dobrze ze jeszcze nie masz. Postaraj sie jej nie miec :-) Kup lepiej cos
FIRMOWEGO: MSI, Gigabyte, Soltek...

A stary wentylek mozesz wykorzystac po odlaczeniu go od radiatora jako
dodatkowy wentyl zasysajacy powietrze do obudowy. Ja tak zwobilem z
wentylkiem od k6-2: wycialem dziure nad prockiem i tam go umiescilem. Tem
spadla o ponad 10 st. Poprostu mam kiepska obudowe --> zasilacz stoi pionowo
a odleglosc od Wentylka na procku do zasilacza wynosi ok. 1 mm, wiec nie
bardzo jest jak go chlodzic nawet, zwazajac ze sam zasilacz jest bardzo
cieply!