Klawiatura wylaczajaca komputer

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 02 Oct 2002 - 08:04:38 MET DST

Witam,

Moze ktos tak mial: najpierw mialem samoistne resety, potem po wyl.
kompa nie dalo sie go wlaczyc (przy starcie CPU pokazywany byl jako 400,
a mam 800EB... pamiec liczona ok, potem bip i zamiast boota
wylaczenie... nawet IDE nie skanowal).
Pomagalo rozkrcanie obudowy i wyjmowanie baterii na chwile (nie ma chyba
zworki do rseta biosa). Ale po wylaczeniu komputera bylo wciaz to
samo...
W koncu doszedlem do tego, ze odlaczylem klawiature. Komputer znowu
chodzi ok.
Przy wlaczonym sprzecie podpinam wiec klawiature i... komp mi sie
automatycznie wylacza.
Pozyczylem inna, sprawna klawiature i to samo !

Moze ktos mi powie, ktory element plyty (chyba) sie zepsul... i czy da
sie to naprawic, czy nie (klaw. usb chyba nie bedzie dobrym
rozwiazaniem) ?

Sprzet to:
Asus Cusl2-c (najnowszy bios)
keyb ps/2