Re: Zasilacz ATX

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 23:37:51 MET DST

On Tue, 1 Oct 2002 13:19:03 +0200, "sprocket" <sprocket_at_sys.pl> wrote:

>Naprawdę, b. słaby. Np. mój: Athlon XP 1900+, 512 MB RAM, 2xHDD 7200,
>CD-RW, DVD,Radek 8500, SB Audigy, Tuner TV.

Jak to wisi na HuntKeyu to czuj sie jakbys mial komputer. On ma
zabezpieczenie przeciwprzeciazeniowe tylko na +5V dlatego jeszcze
chodzi :o)

I jeszcze cytata ze strony tytulowej strony WWW ModeComa:

World Wide Design (???)
Sub Entry Server (???) & High Worstation Case (pisownia oryginalna)

Pytajniki moje. Wyglada mi to na firme-krzak :o))

A poza tym super firma co regularnie wypuszcza... nowy przedni panel
plastikowy do swoich obudow. Dobra firma stara sie aby jej produkt byl
od razu rozpoznawalny (flagowy Dragon Chiefteca), a tu setki ModeComow
w roznych wzorach i kolorach nie do odroznienia od innych obudow marki
obudowa. Maja u mnie plusa za sledzia do wypuszczenia kabli na
zewnatrz :oP

Pozdrawiam

oVo