Re: typ kineskopu DynaFlatX i MagicBright

Autor: iaszczomp (iaszczomp_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 23:45:35 MET DST

> ma ktos doświadczenie z tymi kineskopami tudzież jakąs wiedzę
> czy ten Magic jest lepszy od DynaFlatX'a?
>
> rozważam zakup którejś z owych maszynerii:
> 17" Samsung SyncMaster 753 DFX
> 17" Samsung SyncMaster 765 MB
>
> doradźcie mi ludkowie mili nie zostawiajciez mnie w tej strasznej chwili!
;)

Mam kumpla w sklepie i mogę brać sobie na tydzień i ćwiczyć do woli i ...
kupiłem 763 MB; 765 MB nie ma teraz ale już mi się czekać nie chciało,
a kupilem bo od 3 m-cy zarezerwowałem 1200 zł w kieszeni na monitor i
gapilem sie w różne
i wybrałem nie z chęci zaoszczędzenia kasy ale z tego że po porstu odpowiada
mi to cacko.
Po pierwsze Magic Bright - super rozwiązanie dla mnie gdy:
- 6h praca z tekstem,
- 2h internet
- 2h zabawa
i tryby pracy przełączam jednym guziczkiem.
Po drugie albo trafiłem taki dobry model, albo już takie są - perfekcyjna
geometria
Po trzecie - jak pracuję z tekstem to mi się pionowe literki nie rozlewają
na boki jak w snobistycznych trynitronach i im podbnych (esteta jestem)
Po czwarte - nie jest idealnie płaski - co jest zaletą bo nie odczuwam
wsysania mnie do wewnątrz (tak było na LG flatronie - źle się czułem), poza
tym nie mogłem wyprostować górnej krawędzi - łuk w dół odstawał 2 mm,
A że przy 1024x768 tylko 85 Hz to mi to w zupełności wystacza,
i tak przy moim GF Ti 200 Gainwarda na P4 1,6 256 MB DDR
mam tylko 7100p 3dMark2001SE i niektóre gry muszę sprowadzać do 75 bo mi
szarpie.
Teraz na dodatek można kupić ten monitorek za 850 zł
tak więc mam 350 zł w kieszeni i satysfakcję :)

pzdr
i.