Re: Zasilacz ATX

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 23:15:43 MET DST

> Zastanawiam sie czy to ironia ? :)
> Jezeli nie, to nie jest tak tragicznie.Mam podobny konfig
> i przymierzam sie do IDE PCI + 3-ci HDD+ 2 wentylki 12 V.
> Po prostu sie zastanawiam.Ciekawi mnie czemu wymienia te wentyle.

Tak, to ironia :)
Mój Huntkey trzyma napięcia b. stabilnie. Wogóle, choć na Huntkeyach
"jeżdżą" tu znacznie mniej, niż na Codegenach, odnosi się wrazenie, że
nic, co nie jest Enlightem lub Chieftec'iem nie jest w stanie zasilać
komputera. Także pssst... Huntkeyowiec musi siedziec cichutko, bo
nazwą go Trollem, Lamerem, Spamerem i wyślą na drzewo banany prostować
;)))

ze stabilnym pozdrowieniem...
zadowolony, acz niedoceniany, posiadacz HuntKey'a
sprocket