Re: Quantum Fireball lct20

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 21:59:07 MET DST

Użytkownik "K" <konrad5_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> W windowsXP wykrywa go poprawnie (ultra dma5) jak chodzi o chipset -
> sis735.

> Jak mam to zrobic??????

Nie chcę cię w błąd wprowadzać, nie mogę się tego doszukać, ale kiedyś
interesowałem się zakupem cichego dysku i taką informację znalazłem. Że
wyłączenie cichego trybu pracy znacznie podnosi osiągi (co prawda była
mowa o wcześniejszym dysku z serii lct). Chwilowo sprawdź, w jaki tryb
ten dysk jest przestawiony tym:
http://www.maxtor.com/Quantum/support/csr/software/disk_binaries/lct20dm
a.exe

M.