Re: Mam problem z hibernacja pod Winszitem XP

Autor: Zbigniew Kiszkiel (zkiszkiel_at_bialystok.bsk.vectranet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 22:01:23 MET DST

Pawel Jakobkiewicz wrote:

>Moze ktos z was mi potrafi pomooc lub spotkal sie z podobnymi symptomami
>Od dosyc dawna korzystam z winszita XP i no nie powiem ze przeskok mi sie
>nie podobal .. zwlaszcza jak nagle w versji PROF. pojawia sie przelaczanie
>urzytkownikoow, remotedesktop itd ...
>
>Niestety jedyne co u mnie nie chce dzialac, jest HIBERNACJA. Na dzien
>dziesiejszy nie wiem co moze byc tego powodem, ale niestety podczas kiedy
>komputer wstaje ze stanu "uspienia" nie widze nic poza czarnym ekranem. Po
>czym trzeba przycisnac magiczny przyciks na obudowie, skasowac dane stanu
> [...]
Napisz jaki masz sprzęt (głównie chodzi o płytę). Prawdopodobnie jest to
problem z ACPI. Może wymagać uaktualnienia BIOS. Jeśli wiesz, gdzie
szukać - wejdź na stronę producenta i sprawdź jakiesą dostępne wersje
bios, oraz co poprawiają (często poprawki dotyczą pracy z WindowsXP).
Dodatkowo odpal Windows Update i uaktualnij system.