Re: Dwa zasilacze ?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 19:38:41 MET DST

On Mon, 23 Sep 2002 20:33:58 +0200, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:

>Takie rozwiązania istnieją (w maszynach o baaardzo dużym
>obciążeniu zasilaczy) ale raczej do popularnych nie należą.

Nie tylko ;-) Ja tak zrobilem, gdy moj stary Codegen 300W (polecam to
uwadze Przemola ;-) zaczal po podpieciu dodatkowego dysku wymiekac
czemu towarzyszyly spadki napiecia. Spadkom napiecia natomiast
towarzyszyly restarty Fireballa :-) (w ten sam sposob pozegnalem sie z
dwoma Codegenami)
Aby dociagnac do nastapnego dnia zastosowalem opisywane przez Ciebie
rozwiazanie.
Jak to zwykle bywa prowizorka ma czasem kolosalna przyszlosc i uklad
ten z powodzeniem funkcjonowal jeszcze przez kilka dni :-)
(oczywiscie koszta w moim wypadku byly zerowe bo zasilaczy AT jeszcze
peweni kilka na dnie szafy znajde)

Pozdro
GLide