jak odlaczyc coolerka??

Autor: tymoon (tymoon_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 19:06:42 MET DST

Witam. Mam taki problem wlasnie zamontowalem sobie wodne chlodze nie i
wszystko bylo by pieknie gdyby nie fakt ze komp niechce mi startowac bez
podlaczonego coolera. Juz po starcie kompa gdy wyciagne wtyke od coolera
jest all oki ale jak robie restart poprostu sie wylacza i lipa juz go
niewlacze (bez podlaczonego coolera) Co mam zrobic czy to jakies
zabezpieczenie biosa czy tez trzeba cos przestawic na plytce jakas zworka
czy cos. Dzieki za wszelka pomoc
Plytka to ECS k7vta3