Drukarka - atrament - jaka ?

Autor: Morph (szmal_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 18:39:56 MET DST

Juz pisalem kiedys w sprawie drukarki ale teraz bardziej sprecyzuje :)
No wiec do 1000zl
Chcialbym zeby nie byla za droga w eksploatacji (tusz)!!.
Myslalem nad hp5550c, Epson c62, Canon S600 ale nie koniecznie, moze ma ktos
lepsza propozycje.
Drukarki bede uzywal do:
- prosty czarny tekst
- kolorowy tekst + grafika
- wizytowki
Nie chcialbym tez zeby mi sie tusz rozmazywal po przejechaniu palcem.
W sumie opcja drukowania dobrej jakosci zdjec przy hp5550c jest mi nie
potrzebna bo nie zamierzam zdjec drukowac.

Pozdrawiam
Morph