Re: skaner do negatywow

Autor: karol_at_usunto.python.org.pl
Data: Tue 01 Oct 2002 - 16:56:41 MET DST

"Sniper" <sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> writes:

> W tej cenie? Zapomnij. Amatorszczyzna. Miałem Plustek UT12 - nędza.
> Testowałem kilka innych - to samo. Teraz mam HP ScanJet 4470C - jakość
> najlepsza w porównaniu do całej reszty jaką widziałem, ale to ciągle
> nie to. Poszukaj czegoś profi, albo zapomnij o skanowaniu negatywów.

Jest jeszcze PrimeFilm 1800, cena okolo 700, 800 zl i wylacznie do filmow
i ma pewnie lepsza jakosc niz zwykle plaszczaki. Mam taki i w sumie do
prostych skanow wystarcza. Mimo wszystko skanowanie negatywow zawsze
bedzie wychodzilo slabo ze wzgledu na odwracanie kolorow.

Poszukaj przykladowych skanow PF 1800 na stronie Cosiny i Modus-Vivendi.

Pozdrawiam.