Listwa zasilająca z gwarancją na uszkodzony sprzęt

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 16:09:21 MET DST

Witam!

Parę dni temu odwiedziłem Media Markt. Na stoisku z listwami
zasilającymi leżały 3 modele jakiejś mało znanej (przynajmniej dla
mnie), choć podejrzewam profesjonalnej firmy produkującej tego typu
urządzenia. Fakt, który dał mi sporo do myślenia, to ich cena: od 120
do prawie 200 zł za listwę. Gabarytowo minimalnie przekraczały
rozmiary innych; wagowo biły je na głowę - po prostu masywne stalowe
obudowy zalane jakimś kauczukiem. Ale rzecz najważniejsza: producent
daje gwarancję odszkodowania w wysokości 20.000 Euro (albo nawet
50.000 - nie pamiętam dokładnie) w przypadku uszkodzenia sprzętu
podłączonego do tej listwy (np. wskutek przepięcia).

Moje pytanie: czy ktoś zetknął się z tymi listwami, czytał dokładniej
umowę gwarancyjną? Są tam jakieś kruczki? Warto coś takiego kupić?

Pozdrawiam,
Sniper