Re: Jaki notbook do 4000 PLN?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 13:45:35 MET DST

> Tak ? Jakie ?

1. Brako mozliwosci zainstalowania systemu nie z plytki dolaczonej do tego
modelu. Ten sam system, tylko inna wersja jezykowa. Chodzi o Win98SE PL, a
komp byl kupiony z wersja angielska. Po formacie hdd i instalacji systemu
polskiego albo nie chodzila grafa poprawnie, albo modem, albo dzwiek. W
serwisach (dwoch) tez sobie z tym nie poradzili (za kase) - stwierdzili ze
musimy pozostac przy "oryginalnym" systemie angielkim. Ta toshibe nam,
niestety, skradziono.
2. Na nowej Toshibie po 9 miesiacach padl system clodzenia. Wymiana na
gwarancji w serwisie, ale facet tam powiedza, ze do chlodzenia stosuje sie
zel, ktory wyparowal w czasie pracy - ponoc to "normalne". I mam podstawe
wierzyc ze to "normalne", bo jak dzwonilem do serwisu i odebrala dziewuszka
(sekretarka), opisalem problem (wylaczanie sie toshiby podczas przegladania
DVD) - powiedziala, ze to napewno chlodzenie, bo to czesto sie zdarza...
Poza tym problemow juz raczej nie ma (moze male sa - lagi windowsa i innego
softu, czyli to, co byc powinno i jest nieuniknione). Dlatego umiescilem
Toshibe dosc wysoko! Dla siebie jakbym mial brac _nowy_ notebook, wzialbym
wlasnie Toshibe dlatego, ze IBM zbyt drogi...

> ponad 3
> Dobre maszyny rzadko tyle mają, bo na ogół są dobrze wypasione i żrą
> dużo prądu.

JEst wiele sprzetow, ktore wytrzymuja ponad 3 godz. pracy w offisie.

>Natomiast
> wymienienie tu "produktów" CA, i na dodatkek uznanie , że jest coś
> jeszcze gorszego, to już woła o pomstę !!!

Ciesze sie ze w tym mamy zgodnosc :-) Ale chyba wolalbym jakiegos CA od
jakiegos Noname-a. Jeszcze zapomnialem o Actinie - polkie masynki, ale
stycznosci nie mialem.... TYlko ludzie sobie narzekaja...> > ale przed
fujitsu (widzialem kilka soniakow z duzymi problemami).

> To notebooki do zastosowań multimedialnych, nie do biura...Kamerka,
> aparet cyfrowy...Na Twoim miejscu uważałbym z tymi półkami...

Sa rozne modele Soniakow i Panasonicow. Z polkami moze troche i tak (w tym
przypadku), ale pisalem, ze nie bardzo wiem gdzie je uplasowac, wie
cpretensje nieuzasadnione...

> No popatrz...A to właśnie odrzuca mnie od IBM, nie cierpię trackpointa
> !!! Pad, to jest to !!!

Widzisz! Sa gusta - napewno w duzym stopniu to kwestia przyzwyczajenia, ale
naprawde do pada nie moge sie przyzwyczaic (a bylem zmuszony pracowac na nic
ponad 2 miesiace codziennie). Co prawda wbudowany substytut myszki w
notebookach - to i tak troche kiepskie rozwiazanie. Na codzien podlaczam
myche PS2, a na wyjazdy juz biore bez myszki... Swoja droga troche mnie
dziwi dlaczego nie zrobia wbudowanego kota???? Moze u sa, ale ja nie
spotkalem??? Wydaje mi sie ze moze to byc wygodniejsze...

> Bomba....
?????? Nie bardzo rozumiem...

Pozdrawiam, plitkin