Re: Pamię

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 14:57:40 MET DST

Użytkownik Acid Rain <acid_rain_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anc4vs$l39$1_at_news.onet.pl...
> Płyta główna mojego znajomego ma 3 gniazda DIMM, które potrafią obsłużyć
> kości od 8 do 256 MB RAM-u. Jednak po włożeniu jednej kości 256 MB, przy
> starcie komputera pokazuje 128 MB. Czy ktoś wie co jest grane? Z kością 64
> MB nie było problemów.

to znany problem kości , moze osteoporoza ? ;-)

bylo ze 100 razy na grupie, polookaj w archiwum
winna jest architektura plytki którą wsadzasz ! generalnie kosć musi być w
odpowiedniej konfiguracje (ilość kostek pamięci na plytce), masz wszsytko w
instrukcji plyty lub specyfikacji chipset'u plyty glównej

pozostaje ci pobawic sie różnymi kostkami, generalnie próbował bym z 128MB -
szybciej trafisz na odpowiednią działąjącą !!