Dziwny reset.

Autor: M_at_jor
Data: Tue 01 Oct 2002 - 13:53:57 MET DST

crosspost pl.com.pecet/

Witam!

Problem jest nastepujący: przy kopiowaniu plików z CD-ROMu na twardziela
komp sie resetuje i startuje "na zimno". Kopiuje około 20 - 25 MB i padaka.
Chodzi normalnie i nic sie nie dzieje oprócz sytuacji opisanej powyżej.

Pojawiło się to nagle i znikąd :) - zmieniłem zasilacz (poprzedni był
przerabiany) znowu to samo, zmieniłem CD-ROM - bez zmian, reinstalacja W98
SE i od początku jazda.

Qrw... mnie bierze, może ktos z Was spotkał się z podobnym problemem.
Proszę o pomoc lub ewentualne sugestie co do przyczyn tego zjawiska.
Byłbym zapomnial - wirusy odpadają.

--
PyZDRa
M_at_jor