Re: ABUSE bylo: Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowy komputera.

Autor: Jacek (golfmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 12:53:07 MET DST

TomekS wrote:

> Użytkownik "Jacek" <golfmaster_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> (...)
>
> I tak kończą się wszystkie dyskusje z tym facetem.....
> Dlatego po sprawdzeniu kto zacz nawet nie siliłem się na przeglądanie reszty
> korespondencji......... ;-)
> TomekS

I co znow pyskuje.
Temat byl w naglowku.
Inteligentni pisali na temat,
a jeden jedyny spamer zaczal wyzywac innych.

Poszlo do abuse zgodnie z netykieta.
Czy troll sugeruje ze mam odpowiadac na zaczepki slowne i tez
przeklinac, wyzywac od h... k.... wyp.... sp.... ty h......, ty sk...

Potrafie, ale na szczescie potrafie sie powstrzymac.
Niech kazdy zatem pracuje nad soba, aby to co mowi, nie zawieralo
obrazliwych tekstow wobec innych dyskutantow.

Najczesciej tak sie sklada, ze miesem rzucaja trolle , ktory nigdy nie
napisaly nic merytorycznego, bo nie potrafia.

Skoro obowiazuje netykieta , regulaminy korzystania z internetu, to
kazdy kto sie zobowiazal do ich przestrzegania, niech bedzie wiarygodny
i godny zaufania, szanujac innych uzytkownikow usenetu.

A jezeli kolega sugeruje, ze mamy znow wejsc na drzewa i sie obrzucac
wyzwiskami ty h......., ty k......, wyp...... , sp.......,
to proponuje zalozyc sobie wlasna grupe i tam trenowac.

99,99% uzytkownikow usenetu jest dobrze wychowana, przestrzega zasad
netykiety
zatem to twoj wybor do jakiej grupy chcesz nalezec : tej 99,99%
czy tej 00,01 %