Re: DMA - ?

Autor: sOap (soap_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 12:54:30 MET DST

Użytkownik "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> To zes sobie porozmawial na grupie!!! :-)))
> Co do podlaczen: jezeli masz dvd i hdd na jednym kanale, to w czasie gdy
> odtwarzasz jakakolwiek plytke w tym napedzie spada wydajnosc hdd do
poziomu
> wydajnosci dvd. Tak samo sie dzieje u ciebie na drugim kanale (cd-rw +
hdd).
> Ja bym podpial 2 hdd na primary, a dvd i cd-rw na sec.
@

i tak tez mialem od pcozatku podpiete...
zawsze...
ale za czasoow innych sytemow starszych niz XP nie bylo probleow, a teraz?

dla zainteresowanych powiem tylko tyle

ze kolejne rady a wiec:

* Ustawienia w BIOSIE Disable dla UDMA dla danego urzadzenia
badz

*
Wylaczenie urzadzeia (cd-rw,dvd) i wykrycie ich pod WIndy nie daly
pozytywnego rezultatu!!!