Re: KURDE, nie działaja mi skrypty JAVA!!! Pomocy

Autor: wolb (km_at_onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 12:30:28 MET DST

> Cze
> Nie wiem co jest ale w pewnym momencie patrze ze menu na mojej stronie
> zniknelo a pojawila sie ikona jakby tam byl obrazek ktorego IE nie moze
> wgrac, czyli ramka i ikonta obrazka w lewym gornym rogu.
>
> Doszedlem do tego, ze i inne aplety java nie dzialaja, zato skrytpy
chodza.
> Przeinstalowalem IE6 ale to nie pomoglo.
>
> Ma ktos jakiegos pomysła ?
> Prosze bardzo o jakas podpowiedz

Jesli nie działają Ci skrypty java to zapytaj na pl.comp.lang.javascript, a
jesli chodzi Ci o applety to:
1. dobrze byłoby żebys podał wersję systemu operacyjnego na którym Ci to nie
działa
2. jesli to XP to sciągnij sobie to
http://java.sun.com/getjava/download.html
3. jesli juz to masz zainstalowane lub zainstalowales i nadal nie dziala to
skonfiguruj sobie IE
a. wejdz w menu Narzedzia->Opcje internetowe
b. zakładka Zaawansowane
c. zaznacz CheckBoxy dotyczace javy
4. jesli to inny system operayjny niz XP to mozesz spróbować zacząc od
punktu 3

pozdr
Mariusz