Re: problem z geforce4

Autor: PawelG (pawel.galazka.nospam_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 12:04:52 MET DST

Użytkownik <jktl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zainstalowałem nvidia geforce4 mx 420 złącze pci, wszystko działa tylko
nie
> mogę znaleść na pulpicie windows paska startu, próbowałem na różne sposoby
nie
> potrafię go znaleźć, jeśli odinstaluję kartę pasek się pojawia, jeśli ktoś
wie
> jak znależć pasek startu pulpitu windows , proszę o pomoc
> Z podziękowaniem
> Jaroo
>
> --

Podłącz do Wyjscia TV - televizor - a znajdziesz pasek na telewizorze ( sam
tak mialem ) .
Wejdz do zakladki TwinView i wylacz sygnal na drugi monitor ( TV) - jesli
nie masz zakladki TwinView wylacz w zakladce siecWeb : wyświetlanie pulpitu
jako ActiveDesktop ...

                Pawel Galazka
Pawel.Galazka_at_zeksa.koszalin.pl