Re: 100 czy 85 Hz?

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 09:49:20 MET DST

> Czytaj uwaznie posty. Napisalem, wyraznie, ze na _dobrych_ monitorach.

Sadzisz ze Adi G710 to zly monitor? W poszukiwaniu monitora przerzucilem
dziesiatki (bez przesady) monitorow w poszukiwaniu takiego ktory by mi
odpowiadal i zarwalem mnostwo czasu. Tylko Adi spelnial wymagane warunki,
zaden Nec, zaden Sony a juz na pewno nie Flatron. A cena monitora i 120 Hz w
1024x768 nie sa przypadkowe.

>Ja
> mam iiyame 17" MF8617 (max 110Hz w 1024) i nie widze roznicy w ostrosci
> obrazu miedzy 85Hz a 100Hz. A skoro nie widze roznicy to pracuje oczywisce
> przy 100Hz.

a ja widze znaczna i dlatego pracuje w 120Hz