CD RW 'datex'

Autor: Przemek Kędzierski (p_kedzierski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 09:31:01 MET DST

Witam

Nie miałem problemu i kupiłem sobie w sobotę na giełdzie
dwie płytki 'mini' CD RW 200MB, z nadrukiem 'datex'.
Zapakowanie w folię, w oddzielnych pudełkach. Ładnie.
Otwieram w robocie w poniedziałek - jedna lekko porysowana,
drugiej brakuje nośnika, taka półokrągła plama,
na około centymetr głębokości.
Czy Wam też się takie niespodzianki zdarzają ??
Jakiej firmy polecilibyście płytki ?

Pozdrawiam

Przemek