Re: Kontroler HighPoint - ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 08:29:16 MET DST

Użytkownik sOap <soap_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anal2h$1if$1_at_news2.tpi.pl...
> Witam!
> Czy rzadzenie podpiete do RAID'a - HPT370 ATA100 beda chodzic wolnij niz
na
> zwyklym kontrolerze - IDE1/IDE2?
> Jesli tak to ile wynosi spadek wydajnosci - o iel takowy wystepuje i jakie
> nisie "zagrozenia" podpiecie do niego jakiegokolwiek urzadzenia?
> Swoja droga co warto bardziej podpiac, dysk (w kieszeni), CD-ROM'a czy
moze
> CD-RW?
> Powyzszy wybor jest wymuszony tym iz nie che zaskoczyc mi tryb DMA w
> [...]
dziekuje ze info jaka plyta !!! - zwlaszcza w kontekscie tego nie
dzialającego DMA !!! - bo jesli to stary Intel BX (plytanp. Abit BE6) to
owszem raze mze starym dyskiem czy nagrywarką moze nie pójść DMA !!
radze do HighPointa podpinac dyski !! wszsytko najlepiej na osobne taśmy !!