Re: Czy monitor moze zawieszac system???

Autor: mike (michalek1309_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 08:28:29 MET DST

Użytkownik "Speedy" <speedy_at_2a.pl> napisał w wiadomości
> Hej
> Troche dziwne pytanie, ale ponizej cytuje posta jaki dostalem od
znajomego,
> ktoremu kiedys przed laty skladalem komputer:
>
> "Panie Adamie!
> Jak pan pamięta monitor mojego brata nie wyraźnie wyświetlał (komputer i
> monitor miał Pan w domu). Brat oddał go do naprawy i udało się go jakoś
> doprowadzić do użytku. Jednak po podłączeniu do komputera wszystkie lepsze
> gry się zawieszają, monitor wyświetla ostrzeżenia. Wordy, excele, pasjanse
> [...]

ja bym szukał winy w karcie grafiki
jeszcze raz podłączył inny monitor i sprawdził
a jeżeli będzie g\dobrze to czarno na białym MONITOR ZAWIESZA KOMPA
istnieje taka możliwość:
a) monitor jest opdłączony do zasilacza komputera i pobiera za dużo prądu
zasilacz komputera działa na granicy wytrzymałości a to już powud do
niestabilności
b) monitor podłączony jest do gniazda sieciowego ale powoduje przeciążenia
karty video - zmiana parametrów sygnału wejściowego i znowu niestabilny
system
to są moje przypuszczenia