Re: upgrade biosu i inne pytania

Autor: MarKoz (jriper_at_go2.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 08:09:12 MET DST

> I czy w ogóle komputer mi wystartuje, czy też ruszy ale do pewnego
> momentu.

chyba tylko jedna firma montuje podwojne biosy!
wszystkie inne wymagaja wiedzy i narzedzi albo kontaktu z serwisem

trzeba wlaczyc plyte na kosci z innego egzemplaza (najlepiej ten sam model
;)) , wlozyc wlasna kosc (o biosie mowa oczywiscie) i upgradowac do biosu
ktory sie chce.

> 2. Jaki wg. was jest najlepszy napęd CD-ROM (LG, samsung, asus czy
ASUS - tylko ta cena

> 3. Czy jest możliwe że karta dźwiękowa zintegrowana na płycie (Shuttle
> Ak-32, AC'97) działała tak kiepsko, bo głos słychać jakby odsłuchwał
mialem kilka takich plyt, jakosc zawsze byla dobra (nie mowie o audiofilach)
ale roznily sie moca na wyjsciu itd,

ciezko odpowiedziec nie majac konkretnego modelu