Re: plyta glowna - wybor

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 07:59:19 MET DST

> Ciekawe kiedy Soltek wyrobił sobie taka markę?

Nie mam zielonego pojecia! A uwazasz, ze kiedys to byla zla firma????

>Co do ECS, o ile się nie
> mylę jest to największy producent płyt głównych i to wcale nie
> najgorszych (widywałem je w Compaq-ach.

Porownie: Fiat jest BARDZO duzym producentem samochodow. Czesci fiata sa w
Ferari (bo Ferari to Fiat), a jesnak chyba potrafisz odroznic 126p od
F50???? Tak samo z ECS: duzy nie znaczy dobry! Mcdonalds jest na calym
swiecie, co nie zmienia faktu, ze syf sprzedaje.