Re: KYRO powraca...... :)

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 03:10:33 MET DST

"Heartshade..." <heartshade_at_wp.(no spam)pl> wrote in

> Użytkownik "RusH" <

> Dobrze poinformowane zrodla - poszukaj troszke to znajdziesz... :P

nie chce mi sie szukac, na polskich stronach nic o tym nie ma ,
zagranicznych nie czytam

> Nie MA!

jest , w testach ale jest :P

> Kilka egzemplarzy dla serwisow testujacych i zobacz ze
> przy takiej cenie i z taka wydajnoscia nie ma produktu konkurencyjnego...

i nie bedzie :) jest R9000 o kosmos szybszy , po co komu karta od sisa z
wydajnoscia GTSa dzisiaj ?

> Oj widac zes wogole nie poinformowany, wogole...
> Smieszy cie? Tylko co?
> Ze produkt wydajnosciowo porownywalny z pelnym GF4
> bedzie kosztowal ok. 120 $??

slucham ? tak jak Xabre mial bic wszystko .. tak jak Pharelia miala byc
kroolem wydajnosci :))

> Lameriada nie usprawiedliwia Twojego zachowania...

usprawiedliwia je moosk i praktyka

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod