Re: Gwarancja na zaplombowany komputer - a prawo do rozbudowykomputera.

Autor: Jacek (golfmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 00:24:19 MET DST

I czego trollu znow zawracasz glowe.
Czemu nie piszesz merytorycznie.
Te 30 srubek i 15 wtyczek to z instrukcji producenta komputera i plyty
glownej.
Zmontowanie jest latwe, tanie i proste i mozna samodzielnie.

Ale gdy jednak chce aby to producent mi zmontowal,
to chce tylko tego montazu,
a nie dodatkowych ciezarow jak chlop panszczyzniany
i jako konsument nie chce placic dodatkowej renty,
ktora jest nienalezna.
I nie niby kupuje, ale kupil
i to jest temat dla ministra handlu,
aby takich praktyk monopolistycznych nie dopuszczac.

I nie pytaj po co kupielm.
Kupilem bo mi odpowiada,
a rozbudowuje, bo tego wymagaja moje potrzeby
a zadnych dodatkowych obciazen finansowych, wozenia komputera
kilkadziesiat kilometrow aby zamontowac DVD, czy karte sieciowa
nie przewiduje,
chocbym mial zwrocic sie do urzedu antymonopolowego o pomoc.
Jezeli skladaczowi montaz sie nie oplaca i oczekuje dodatkowej daniny w
formie dziesieciny,
to niech komputerow nie produkuje.
A jezeli juz produkuje to niech pod grozba zadnej dodatkowej wiazanej
uslugi nie wymusza.

A jak juz to bezplatnie, a jak odplatnie to nieobowiazkowo,
gdyz narusza w ten sposob rownosc stron.

Rozbudowa komputera nie jest czynnoscia specjalistyczna,
a wrecz trywialna, zalecana przez producentow podzespolow
i dokladnie opisana w dolaczanych instrukcjach.
A skoro sami producenci podzespolow dokladnie opisuja konsumentom jak
nalezy dokonywac rozbudowy, to producent komputerow nie moze tych
relacji naruszac i utanawiac swoje wlasne zasady, monopolizujace jego
rynek zbytu, jak i generujace nieuzasadnione dochody.

I to jest przeciez oczywiste i kazdy producent komputerow sie z tym
zgadza, ze jedyny cel takiego sformulowania warunkow gwarancji,
to generowanie dodatkowego zysku, juz po zakupie komputera.
Czyli dzialania niedozwolone.
Koniec kropka.

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).