Re: dwa kompy i switch ?

Autor: leviathan (roberrrcik_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Oct 2002 - 00:10:32 MET DST

Użytkownik "Konrad May-Gizynski" <comet_at_n0spam.acn.waw.pl> napisał w
wiadomości news:anagsi$57f$1_at_foka.acn.pl...
> "leviathan" <roberrrcik_at_wp.pl> wrote in message
> jest
IP

> To hubik jest optymalny, chyba, ze chcialbys zeby kumpel nie mogl
> "podsluchac" twojego przekazu - na switchu sie nie da.
>
> Konrad

A jest jakis sposob aby podzielic przeopustowosc lacza na dwie rowne czesci
(harwerowo-softwerowo) , bo bywa tak ze kolega lubi zapuszczac sobie
programy typu kaaza czy dc i u mnie wtedy wsio siada :( , nawet stronki ida
ledwo ledwo.